Coca-cola Menghina Islam Secara Terang-terangan !


Penghinaan Terhadap Orang Islam

Mat mahu kongsikan isu yang hangat diperkatakan SMS minuman coke ada HIV. Itu hanya palsu tetapi apabila melihat iklan ini mereka yang menghina islam kita, kita perlu boikot minuman coke yaitu pembekal asal dari Yahudi ini. Bila dilihat dan diperhatikan dengan teliti yang di ‘saf’ belakang tu orang sebenarnya. Mereka mengiklankan solat berpakaian seperti ini.Berpakaian seperti ‘coke’.

lagi lagi saya melihat, saya mengira sebenarnya gambar ini adalah ‘orang’ yang ‘saf’ belakang itu  sama jenisnya seperti botol air yang disusun cantik. Tapi lalu saya  perasan bila melihat ‘imam’ yang dekat depan itu sedang  bersujud. terlihat tangan. Tergamam saat memerhatikan iklan ini.

Perhatikan perkataan ‘coca-cola’. Coba beli satu botol coke dan balikkan cover plastik dan lepas lalu balikkan. Kita akan dapat lihat tulisan nya akan menjadi ” La’ Muhammad La’ Makkah ” yang bermasud TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH.


Lihat Gambar Ini Dengan Gambar Di Atas

Sedarlah wahai sahabat sahabat, bila kita mengucapkan kata-kata TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH, sebenarnya akidah kita sudah terperosok. Kita renungkan kembali, bangsa yahudi tidak akan aman selagi Islam itu tak tenggelam.

Mereka sering berusaha menghancurkan ISLAM dan bila kita lihat lagi, sebagian usaha mereka telah hampir berjaya karena orang Islam kini lebih ikut2an dengan budaya barat. Bangsa Yahudi tahu, mereka tidak boleh mengalahkan ISLAM dengan peperangan dan mereka coba untuk musnahkan ISLAM melalui pemikiran.

8 komentar:

  1. ya allah,,, sungguh kejam kaum yahudi...

    follow dan kunjungi http://www.inforpadu.com/

    BalasHapus
  2. Masya Allah.. iya yaa jelas banget.. biadab laknatlah Israel.. untung saya jarang dan nyaris gak pernah beli coca cola

    BalasHapus
    Balasan
    1. Iya sob,,, Mereka Memang licik,,mreka mlakukan prang pemikiran terhadap Muslimin,shingga kita tdk tau apa di balik semua Perbuatan mrka utk mnyesatkan kita

      Hapus
  3. namanya juga produk yahudi, ga heran sob, besok juga bakalan perang..

    BalasHapus
    Balasan
    1. iya,,, mraka Slalu Mlkukan prang pemikiran terhadap kaum muslimin,,seperti coca cola ini,,padahal dibalik Semua iini ada kaitan nya dngan unsur penghinaan terhadap islam

      Hapus
  4. Astagfirullahalazim....sungguh berat cobaan umat islam,tetapi alangkah senangnya jika kita umat islam bersabar..

    BalasHapus
    Balasan
    1. bner...

      org sbar itu disyang tuhan,,, bner kan sob

      Hapus

Silahkan Anda Berkomentar Dengan Baik dan Sopan.

~Pesan Komentar Yang Menyertakan Link Hidup,SPAM,JUNK ,dan sejenisnya ,akan Saya Hapus Dari Postingan ini.

~Bagi Yang Meng-Follow Blog Ini,Jangan Lupa Dikonfirmasi Agar Saya Bisa Meng-Follow sobat kembali

~Maaf juga jika saya sering kali tidak membalas komentar dari Anda

Komentar Anda sangat bermanfaat untuk perkembangan blog ini. Terima Kasih!!!

Diberdayakan oleh Blogger.